Vårkänslor och promarkers

Idag är en sådan där dag då jag bara känner att allt är så himla bra. Solen skiner och det är sådär lagom varmt, jag är ledig hela helgen, jag har varit hos optikern och beställt nya glasögon, har beställt ny mobil och nytt abonnemang, jag har varit på Marks Gymnasieskola och träffat massa esteter och idag känner jag mig sådär extra kär. Varm i hela kroppen och går bara runt och ler. Vårkänslorna har börjat kicka in och det kanske är därför jag känner mig så sprallig och glad, eller så är det bara för att jag faktiskt har världens bästa pojkvän. I vilket fall som helst så är det underbart. Dessutom kan jag ju nämna att jag och Pontus har börjat söka lite lägenheter och det i sig är ju så himla spännande. 
 
För ett tag sedan beställde jag även hem lite nya promarkers eftersom jag hittade på rea, så när jag har haft lediga stunder efter jobbet denna veckan så har jag mest suttit och testat de faktiskt. Se vilka färger som passar ihop och inte. Jag tycker det är ganska svårt att hitta vilka färger som blandas ihop bra men det är bara att testa sig fram så får man se hur det går. Här är två av mina testbilder i alla fall. 
 
Hoppas i alla fall att ni får en bra helg, jag ska mest ta det lugnt och bara njuta av ledigheten.