Oss går det inte att tysta ner

Emma var här igår och vi spelade in ett poddavsnitt. Men det är klaaart att ljudet krånglade, så det gick inte att använda så vi la aldrig upp ett nytt avsnitt igår.... 
Däremot tog vi bild till podden och har delat den offentligt nu! 
 
 
Är faktiskt så himla nöjd med bilden! Det var Emmas idé att vi skulle ha silvertejp över munnen och jag tyckte det var en sån bra idé! För vi har ju planerat att prata om ämnen som många vill tysta ner eller inte känner sig trygga i att prata om. Så då passade det bra att tejpa för munnen, för mig och Emma är det inte många som lyckas tysta ner så som vi babblar på om allt möjligt. 
 
Men herreguuud vad svettigt det blev under tejpen hahha 
Det var inte så lätt att ta bilden heller för den delen för vi kunde ju inte prata med varandra under tiden hahah 
 
Idag ska jag hem till min lillasyster och vi ska ha fredagsmyyyys! Så himla gosigt!! 
Min kusin fyller år idag också så vi ska hem till henne imorgon och pappa fyller ju år på söndag. Så det blir en hel del farande denna helgen. Men såå mysigt!! 
 
Hoppas ni får en trevlig dag! 
Mamsen

Bra att inte ens silvertejp kan få tyst på er😆 Tack för ikväll❤️ jag är heeeeelt slut😳 Och Ella har haft en toppendag och kväll😂😍