Oktober 2015

- Jag åkte och hälsade på Josefin på hennes folkhögskola i Fristad, och det var söta byggnader överallt. 
- Jag bloggade om att hitta sig själv och gick mest runt i H&M-kläder, min hatt och mitt favoritläppstift.
- Jag älskade hösten, ljusslingor och mitt kaneldoftljus.
- Jag ritade mycket smågrejer med prickar. 
- Vi startade vår podcast!! Här är första avsnittet om ni har missat det eller om ni kanske vill lyssna igen.
- Jag bakade jättegoda kakor. Receptet finns HÄR.
- Vi träffades hemma hos Linnea och åt god mat, och jag önskade att jag var en hjort och trodde jag var kul när jag konstant sa "oh deer". 
 
Jag inser nu att jag bloggade mycket mer i Oktober än jag har gjort månaderna innan. Men det jag gjorde allra mest i Oktober var att älska hösten. 
 
 
 
 
 
 
Kajsa

Din blogg är så mysig!!!
ps. jag har sagt det förr och jag säger det igen men herregud vad du är duktig på att rita!! får jag göra ett inlägg på min blogg om ditt instagramkonto??

Svar: åååh tack så mycket!! Jaa, det är klart du får!! :D
Linnea Johnson

Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove