Mars 2015

Mars började med att jag låg i influensa i nästan två veckor, vilket inte alls vår så himla mysigt om jag ska vara ärlig. 
 
Men vi släppte vårt uf-album!! Vilket var väldigt skönt, för även det, precis som teatern, hade varit en väldigt lång process. 
 
Jag startade även mitt instagram konto för mina bilder som jag ritar. Om ni har missat det så kan ni gå in och följa mig, där heter jag Artbylinny
 
En annan sak som var väldigt viktigt för mig i Mars var att jag startade en insamling för MIND, en organisation som kämpar för psykisk ohälsa och stödjer människor i kris. 
Ni kan läsa inlägget HÄR om ni är mer nyfikna på varför jag valde att göra det och hur det gick till osv. Nu är insamlingen tyvärr avslutad (funderar på att göra något liknande i framtiden, vi får se, det är ju ändå något jag fortfarande brinner för och vill göra), minns inte exakta summan som blev insamlat till MIND men förutom en summa så var det flera som blev månadsgivare, och det blev jag väldigt glad över.