Januari 2015

Precis som alla andra år så kommer jag även i år göra en serie med blogginlägg som handlar om mitt år. Förra året skrev jag om tre månader i ett inlägg och året innan det så ägnade jag ett inlägg åt en separat månad, så det tänkte jag göra i år också, så det blir 3 inlägg per vecka med tre olika månader. 
Vi börjar så klart med Januari! 
 
- Nyårsafton firade jag hemma med familjen och vi hade det mysigt, dock missade vi tolvslaget för pappa var ute och tog in fåren som var rädda för fyrverkerierna. 
 
- Jag gjorde ett blogginlägg med lite enkla tips för panikångest. Inlägget kan ni hitta HÄR
 
- Jag gjorde min första, men troligtvis inte sista, tatuering! 
 
Sen verkade det inte hända så mycket mer speciellt i Januari, för jag bloggade inte så mycket mer. Men jag vet att vi hade fullt upp med att öva på vår teater som vi hade i skolan och hade mycket med vårt UF-företag så det kanske inte var så konstigt att jag inte hade tid till att blogga.