Veckan och fisk-ish pinnar

Började gårdagen med att åka till gymmet. Det var verkligen såå längesedan jag var där nu, men det var så skönt efteråt. Måste verkligen jobba upp min kondis för den är i princip non-existent. Körde bl.a rodd men blev så illamående efteråt, blir alltid det när jag har kört rodd. Och det spelar liksom ingen roll hur mycket eller lite jag kör jag blir ALLTID illamående, tror jag har svårt för rörelserna. Det blir för mycket fram och tillbaka liksom. Har haft samma problem med andra övningar som också är mycket fram och tillbaka eller upp och ner. Blir ALLTID illamående av det. 
 
Efter gymmet så åkte vi hem och duschade och åt frukost, och åkte sedan och handlade. Ni vet ju att det är min favoritsyssla på hela veckan. Jag kände mig som ett litet barn när jag väntade på att Pontus skulle dricka upp sitt kaffe. "när ska vi åka?" "ska vi åka snart?" haha 
 
Resten av dagen gjorde jag i princip ingenting. Jag somnade en stund på eftermiddagen och så städade jag köket. Alltså det är helt sjukt hur ofta man måste städa köket. Man städar men det blir ju stökigt lika fort. Alltså det känns som vi använder hur mycket porslin och köksredskap som helst. Det är ALLTID disk i köket, även när jag precis har städat, och vi är ändå bara två personer. 
 
Idag ska jag iväg med jobbet på bio och efteråt ska vi ut och äta. En kollega ska gå i pension (😭) så vi tänkte vi skulle hitta på något tillsammans innan hon slutar i November. 
 
Jag har en så härlig jobbvecka denna veckan. Ledig måndag, tisdag och onsdag. Sen jobbar jag kväll imorgon och till 14 på fredag, och sen är jag ledig lördag och söndag. 
Så himla härligt! 
 
Jag har precis ätit lunch men ska nog ta lite frukt som efterätt. Jag köpte så himla goda päron igår när vi var och handlade. Jag måste förresten rekommendera Icas nya Fisk-ish pinnar! Tänker om det är någon som är vegetarian eller vegan eller om det bara är någon som är sugen på att prova.
Fisk-ish-pinnar 210g ICA Gott Liv
Jag älskar ju fiskpinnar och har alltid gjort. Förstår mig inte på folk som inte tycker om det eller som tröttnar på det??? Så gott ju! 
Vi har köpt de en gång innan och jag stekte det till lunch idag. Vi köpta faktiskt två paket när vi handlade igår, så goda tyckte jag att de var. Åååh med potatis, kall sås och ärtor! Huur gott?? Nu har jag visserligen inga ärtor idag utan jag gjorde bara en vanlig sallad med babyspenat, tomat, gurka och granatäpple och en vitlöksås till men det var sååå gott. Rekommenderar verkligen er att prova dem. 
 
Hoppas ni får en fin dag!  
Mamsen

Du får bog hålla dig till löpbandet låter det som när det gäller konditionsträning!! Må illa är ju det värsta som finns🤢 Köket ja!!! Samma här, håller på där jämt😤