Rosor och en sorglig påminnelse

Har precis kommit hem från veterinären. Vi har nämligen steriliserat Lilly idag. 
 
Dagen började ju sådär lagom bra med att jag vaknade alldeles för sent. Jag hade tio minuter att klä på mig och springa till bussen. Så jag kände mig lite stressad. Men jag hann i tid och hade faktiskt en riktigt rolig dag på jobbet. 
När jag kom hem så hade Pontus köpt rosor till mig! 
 
Och jag behövde nog det idag. Inte kanske just blommor, men något som piffade till dagen lite. Jag hade en jättebra dag på jobbet men när vi var påväg för att åka och hämta Lilly hos veterinären så blev jag påmind om att det är ett år sedan idag som vi fick avliva våra hundar. 
 
Jag blev så himla ledsen. Det kanske är svårt att förstå för någon som aldrig har haft hund men det tar mycket på en när man ändå har levt med dem i så många år. Vi skaffade Fia när jag skulle börja 3an i lågstadiet och Gösta två år senare, och nu är det tre år sedan jag gick ut gymnasiet. Man har levt med dem i så många år så vardagen blir så tom när de inte finns med längre. 
Jag blev så ledsen när vi satt i bilen idag, jag bara grät och grät. Tårarna kunde liksom inte stoppas fast jag försökte. Så de där rosorna jag fick av Pontus idag var väldigt lägliga. 
Mamsen

❤️❤️❤️

Svar: <3 <3
Linnea Johnson

Angelica Wåhlin

Kram på dig <3

Svar: <3
Linnea Johnson