Min fina lillasyster, 75-årskalas och ny teckning

Har verkligen haft två härliga lediga dagar! Igår var ju Alva här och det var jättemysigt. Även om vi kanske inte gjorde något speciellt är det ändå mysigt att ha henne här. Vi kollade på gamla bilder och kunde inte sluta skratta åt gamla photoshoots som vi brukade ha när vi var yngre. 
Min fina, fina lillasyster ❤
Tänk att hon redan är 19. 
 
Idag har jag varit och firat farfar. Han fyller 75 i år så vi hade lite kalas med släkten. Det var så himla mysigt att träffa alla mina kusiner. Träffar de så sällan nu mera, eller jaa, Josefin träffar jag ju ändå ibland men det var kul att träffa alla andra också. Mina småkusiner har blivit så stora också, herregud alltså jag får sån åldersnojja. 
 
Det var trevligt i alla fall! Jag har ritat idag också för jag hade mycket mer tid över idag än vad jag trodde. Jag hittade en bild på pinterest (alltså jag ääälskar pinterest) som jag blev inspirerad av och ritade det. 
 
 
 
Visa det här inlägget på Instagram

Ett inlägg delat av Linnea Johnson (@artbylinny)20 Okt 2018 kl. 11:39 PDT

 
Alltså jag kan inte centrera instagramposten och jag blir snart galen. I mobilversionen är den nog centrerad men inte om man läser på datorn. Kanske inte en big deal för många men det kryper i min kropp av att den inte är centrerad.... 
 
Jag tänkte lägga mig nu, jag ligger och lyssnar på Harry Potter fortfarande, men snart har jag lyssnat klart på första boken! Jag har delad tur imorgon (andra helgen i rad woho) så jag tänkte försöka somna i tid idag. 
Godnatt! 
 
 
 
Angelica Wåhlin

Wow, vilken himla fin målning!

Svar: Tack!
Linnea Johnson

Mamsen

❤️❤️❤️