Lyrro

Kvällen igår blev inte lång men trevlig. Vi kollade på Lyrro, och jag hade faktiskt inte så höga förväntningar men den hade faktiskt ganska roliga sketcher. Vi struntade i att äta efter bion för dels så visade det sig att ingen faktiskt var hungrig när bion väl var slut haha
Men dels så var inte alla med, två st hade behövt jobba ändå och en var sjuk så vi bestämde att vi äter någon dag när alla kan istället. 
 
Relaterad bild
 
Det gjorde egentligen inte så mycket för när jag kom hem insåg jag hur trött jag faktiskt var. Så det var skönt att komma hem tidigt och bara ta det lugnt hemma. Pontus var på Gekås med sin familj och han hade köpt hem en lampa till mig som jag kan ha på skrivbordet när jag ritar. Problemet: den får inte plats på skrivbordet hahah 
Men det var ju en fin tanke i alla fall och en väldigt fin lampa så jag tror jag ställer den i vardagsrumsfönstret istället. 
Jag bad honom att köpa med en deodorant till mig men han kom hem med tre stycken, jag vet inte om det var någon sorts hint eller om det bara var väldigt billigt..... 
 
Om en timma ska jag åka till jobbet och imorgon är sista jobbdagen denna veckan. Tror jag ska åka till min kusin i helgen, men vi får se hur det blir!
Ha det gött!