Handlingsnjutning

Godmorgon!
Har sovit som en stock inatt. Så himla skönt. Vaknade dock en gång av att jag låg och klappade på min kudde. Trodde väl att det var en katt som låg bredvid mig men det var det inte haha
Både jag och Pontus jobbade kväll igår så vi var båda ganska trötta när vi kom hem.
 
Jag tänkte jag skulle hyra Utøya och kollade på innan jag somnade men kom fram till att jag som är så blödig kommer nog bara ligga och gråta resten av natten om jag ser den innan jag lägger mig. Dessutom är jag ju en väldigt nojjig person så jag kommer säkerligen ligga vaken och tro att det kommer hända här också. Så jag beslutade mig för att se den idag istället.
 
Den enda planen jag har för idag är egenltigen bara att handla. Det kanske låter konstigt för många men jag ÄLSKAR att åka och handla. Vi brukar veckohandla en gång i veckan och jag ser alltid fram emot det. Tycker det är mysigt på något vis. Jag och Pontus handlar ju alltid ihop också så det känns som det har blivit en liten familjetradition. Pontus däremot hatar att handla med mig hahha 
Men jag gillar att handla långsamt och länge, kunna titta runt och hitta nya saker och fynd. Men inte Pontus, han vill gärna vara klar så fort som möjligt och absolut inte titta på annat än det man ska ha. Tänk så olika man kan vara ändå, och bra är väl det att man faktiskt är olika. 
 
Här är i alla fall två som tycker om när handlingen är klar och man kommer hem.