Bullar och systerbesök

Hej!
Igår var min lillasyster här och det var jättemysigt! 
Vi bakade bullar, som blev... jaa... helt okej. Vi hade köpt en färdigdeg och tänkte att det är ju jättesmidigt om man vill göra bullar snabbt och smidigt. Men herregud vad degen luktade äckligt. Degen luktade äckligt och resultatet smakade knappt kanelbullar, det smakade bröd med kanel och pärlsocker typ. 
 
hahhah kolla den där minibullen i mitten. Vilken sorgsen liten bulle, men den blev lite större och bättre när de var färdiga i alla fall. Så fina blev ju inte bullarna heller, men nu vet vi att vi inte ska köpa sådan deg igen haha 
 
Sen på kvällen kollade vi på Saw IV och jag var heelt säker på att jag hade sett alla Saw-filmerna men när vi gick igenom filmerna för att bestämma oss för vilken vi skulle titta på märkte jag att det var ju flera som jag inte har sett?? Så vidriga filmer i alla fall, men man kan ju inte låta bli att titta. 
Jag hade jobbat på dagen så jag var ganska trött så jag somnade faktiskt en stund under filmen. 
 
Men jag blev lite sugen på att se massa fler skräckfilmer, ni som känner mig vet ju att skräck är min favoritkatergori när det gäller filmer, böcker, poddar, jaa i princip allt haha 
Nu i halloween-tider så har Netflix släppt massa nya skräckisar så jag tror jag ska titta på några under helgen.