5 oktober 2018

Hej! 
Long time no see som man brukar säga. Jag tänkte jag kanske skulle börja blogga igen lite då och då. 
När jag aktivt bloggade tänkte jag att jag nog aldrig skulle sluta för jag tyckte om att sitta och skriva och knåpa ihop bilder. Men när jag väl slutade tänkte jag att jag nog aldrig ens kommer logga in på mitt konto igen.
 
Men ibland saknar jag att bara sitta och knappra på tangenterna och skriva ner vad jag tänker och vad jag har gjort under dagarna. För det är faktiskt väldigt roligt att kolla tillbaka på gamla inlägg. Det är som en dagbok på något vis. Det är så mycket man glömmer att man har gjort och bara lägger bakom sig ju mer dagarna går och det är så kul att få titta tillbaka och faktiskt minnas allt man gjort igen. 
Jag kommer nog inte aktivt börja blogga igen men jag kanske gör ett inlägg lite då och då. Dels för att det är kul att skriva men också för att jag har kommit på mig själv att jag har så mycket tankar , funderingar ch åsikter kring många ämnen och då kan jag ju lika gärna skriva ner det här. 
 
Jag är så glad att hösten äntligen är här. Jag var så trött på värmen och sommaren. Tyckte verkligen det var en fruktansvärd sommar och fick sån ångest av värmen. Det enda stället som jag inte kände mig helt instängd i min kropp av värmen var när jag badade. Jag tycker inte ens om att bada så mycket men oj vad jag badade i sommar. Det var såå skönt och så svalkande men nu är jag så lycklig över att hösten har kommit. Man kan äntligen andas utan att det är kvavt i luften igen. 
Jag älskar när det blir lite mörkare på kvällarna och lite småregnigt ute. Älskar att tända ljus och dricka te och mysa under filtar i soffan. Är så himla nöjd med tillvaron just nu!