The haunting of hill house

Hej!
Har haft en ganska hektig jobbhelg men nu är jag ledig! 
Jobbade bara till 11.45 idag så det var en kort dag. 
 
När jag kom hem låg Pontus och katterna och vilade i sängen så jag la mig bredvid dem och somnade faktiskt. Sov nog en timma ungefär. Brukar inte tycka om att sova på dagen egentligen för jag brukar få sån huvudvärk och ont i kroppen och för att inte tala om humöret hahah 
Brukar oftast bli jättekänslig när jag vaknar efter att ha sovit på dagen. Är känslig i vanliga fall men herregud vad känslig jag blir om jag somnar. Gråter för minsta lilla och blir lätt sur och irriterad. 
Men idag behövde jag nog vila lite, för det var såå skönt när jag vaknade. Jag är fortfarande lite groggy och trött efter jag vilade men det var skönt ändå. 
 
Har ni förresten sett nya serien på Netflix? The haunting of hill house. Började kolla på den häromdagen, ni vet ju att jag gillar skräck och tycker verkligen den här serien är jättespännande! 
Jag slutade kl.21.15 igårkväll men efter att jag hade duschat ville jag verkligen se ett avsnitt innan jag somnade så jag la mig i sängen och kollade. Men fy vad obehagligt det var att ligga i mörkret och titta själv sent på kvällen. 
Pontus gillar ju inte skräck så jag får alltid titta själv och han hade somnat så det var skitläskigt att vara vaken själv i mörkret haha
Bildresultat för the haunting of hill house gif
Bildresultat för the haunting of hill house gif
 
Imorgon ska jag, Pontus och Alva till Gekås. Tänkte börja handla lite julklappar nu så man inte står i sista sekunden och inte vet vad man ska handla.
Ha det gött, hej 
netflix - skräck - the haunting of hill house