Tabupodden med Emma & Linnea

Hej! 
Jag kom preciiis på att vi har glömt att åka och handla idag... Vi får göra det imorgon istället. MEN, det som vi faktiskt har gjort idag är att spela in podd! 
 
Emma kom hit och vi fikade lite och spelade in. Jag tänkte faktiskt att jag skulle dela podden här idag. Har egentligen tänkt att dela den när vi har gjort bilden som vi ska ha till. Men jag tänker att jag delar den här idag och så ska vi fota bild i helgen så när vi har gjort det så delar jag podden på mina andra sociala medier. Så ni får lite förtur! 
 
Och inte för att ha för mycket hybris eller så men vi är faktiskt ganska roliga hahah 
 
Vi har ju valt att döpa podden till Tabupodden. Anledningen? Jo vi kommer såklart diskutera sådant som alla kanske inte tycker känns helt okej eller är tabu att prata om. Vi kommer nog prata en hel del om psykisk ohälsa men även annat tabubelagt. 
 
I dagens avsnitt blev det väldigt blandade ämnen. Ja ni kan ju se beskrivningen nedanför. 
 
Nu är det ju som ni ser en tråkig svart bild med en hand, ska jag vara helt ärlig vet jag inte ens vart den kommer ifrån hahah Men det är den bilden vi ska fixa i helgen. 
 
Den finns att hitta på podcaster-appen, itunes och podbean. Det är bara att söka på "Tabupodden" som kommer den upp. 
 
Eller så lyssnar ni bara här: 
Vill ni ha ett gott skratt såhär på onsdagkvällen så tycker jag verkligen att ni ska lyssna. Dessutom är vi kanske lite för öppna och ärliga, men jag tror nog att det är det som gör hela podden unik och rolig.
 
Har ni tips på ämnen som vi kan prata om får ni gärna säga till! I framtiden kommer vi nog bl.a. prata om ångest, kroppshets, mens, alkohol och rädslor osv. Har ni fler tabubelagda ämnen så tar vi gärna emot tips och ideér! 
 
podcast - podd - tabu - tabupodden
Mamsen

Vilken bra pod!!! Kommer lyssna på vart enda ett😍 Och en eloge till ett så viktigt ich tabubelagt ämne som hundbajs😅😅😅