Podcastfunderingar

Vårt internet är tillbaka. Jag vet inte hur eller när det hände men helt plötsligt har vi internet igen! 
 
Jag har precis varit nere i tvättstugan och slängt in tvätten. 
Jag kom precis på att jag har glömt åka och handla idag.... så typiskt. Behövde handla mat till katterna och tänkte köpa chips att ta med till mina tanter på jobbet imorgon, så de kan få lite lördagsmys! Men jag kanske hinner det innan jag börjar kl.12 imorgon. 
 
Pontus syster Emma har varit här idag och när vi satt och pratade så kom vi på att det hade varit roligt att starta en podcast ihop! Så Pontus fixade en setup åt oss och vi provade spela in ett avsnitt. Vi får se vad det blir av det men det vore skitroligt att göra fler avsnitt för vi kan babbla på typ hur länge som helst. Sen tycker jag också att vi ofta pratar om ganska viktiga ämnen, psykisk ohälsa, uppfostran och feminism osv. Så det hade varit roligt att få dela med sig. För även om vi inte alltid håller med varandra lyckas vi alltid ha mogna och seriösa konversationer där vi accepterar och respekterar varandras åsikter. 
 
Sen åkte vi hem till mamma för Emmas hund skulle få träffa mamma och pappas nya valp! Det var såå roligt att se de leka ihop, de var helt galna haha 
 
Herregud vad ofta vi har varit hos mamma och pappa det senaste. Igår var vi där hela dagen. Vi skulle egentligen bara dit en stund för lite valpgos och Pontus skulle spela in en låt. Men vi stannade flera timmar och lagade t.om mat där. Sen på kvällen åkte jag och mamma till Ericshjälpen och jag köpte en stickad tröja, två fina lagomstora sallads/godis-skålar och en stor kastrull. Jag är ju inte direkt den bästa i köket så jag har bränt sönder vår enda stora kastrull.... så när jag hittade en stor som var riktigt fin och fräsch tänkte jag att Pontus skulle bli jätteglad eftersom han har pratat länge om att vi behöver en ny. Hans reaktion var inte lika uppskattad och positiv som jag hade hoppats hahha 
Han sa bara "jaha" och fortsatte spela med min lillasyster haha 
 
Här är förresten det som Pontus spelade in hos mamma! Lyssna gärna!
Mamsen

Får väl säga det igen då, såå mysigt att ha er här❤️❤️❤️ Och jisses så roligt för Ella att ni kom med en lekkamrat😃😍