Monsterpass, ost och valpgos

Godmorgon! 
Det har varit lite dött här några dagar, det beror på att vårt internet har slutat fungera och så har jag jobbar ganska mycket. Jobbade ju monsterpasset 10-21.15 igår. Det gick bra men somnade som en stock direkt när jag la mig i sängen när jag kom hem.
 
Vårt internet fungerar fortfarande inte men jag snor nätet från min mobil istället.
I tisdags jobbade Pontus kväll och jag skulle vara ensam hemma, men hur kul är det att vara ensam och ha varken tillgång till internet eller tv? Så jag åkte hem till mamma och pappa. Det var så himla mysigt, speciellt med valpgos! Och mamma lyxade till det och köpte ost och kex och så drack vi te. Så himla gott! Jag ÄLSKAR ju brieost också!! Sen slappade vi bara i soffan hela kvällen.  
 
 
Alltså titta på den här lilla bollen!! Hon är ju sååå sööt!! Hon somnade sådär i pappas famn på kvällen för hon var så himla trött. Finns det något gulligare än en trött valp? 
Mamsen

Sååå mysigt att ha dig här❤️❤️❤️