Gekås och kalla fötter

Hej! 
Jag var på Gekås i princip hela dagen igår så jag var sååå trött när jag kom hem. Min lillasyster följde med, så när Pontus var klar gick han och tog en fika medans vi fortsatte handla. De har utökat ljus och inredningsavdelningen så när vi väl kom dit tog det längre tid än vad vi anade. Dels så hittade vi inte eftersom vi inte har varit där sedan de gjorde om, och dels så var det så mycket att titta på så det tog längre tid än vad vi tänkte haha 
 
Det bästa köpet var nog ändå varma strumpor hahah
Alltså jag är ju så fruktansvärt frusen om fötterna när jag är hemma på kvällarna och när jag går upp på morgonen. Så det var såå skönt när jag gick upp idag på morgonen att jag kunde ta på mig riktigt varma strumpor.
 
 
Alltså kolla på mina söta katter ❤❤
Tavlan i mitten köpte vi igår på Gekås. Det är en sådan tavla där man kan byta ut bokstäverna och skriva vad man vill. Men när jag kom hem visste jag inte riktigt vad vi skulle skriva haha
Men den här texten får stå så länge. Däremot stämmer den inte in just nu känner jag, har haft så dålig matlust de senaste tre dagarna. Menmen, det blir säkert bättre. 
 
Idag kommer Emma hit och vi ska *trumvirvel*
 
PODDA!!
 
Vi har bestämt oss nu efter testpodden vi gjorde att vi ska starta en podcast.
Jag länkar den här när den är färdiginspelad och redigerad. 
 
Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, och städa upp lite i vardagsrummet. 
 
Pusshej! 
 
Inredning - gekås - katter - letter board - letterboard - podcast - podd - podda
Mamsen

Inte bra att du inte har nån matlust!!! Hur kommer det sig? Inte ens frukt som du gillar så mkt?? För är ju bättre än ingen mat alls❤️

Svar: Nä jag vet inte!! Men det blev lite bättre på em/kvällen sen!
Linnea Johnson