Förlovade i 1 år

FREEEDAAAG!!! WOHOOO!!!
 
Men herreguuuuuud vad trött jag är. Har sovit över typ en timma på eftermiddagen men jag blev ju nästan tröttare när jag vaknade. 
 
Idag har jag och Pontus varit förlovade i ett år. Det är tur man får upp minnen i telefonen för varken jag eller Pontus kom ihåg det haha 
 
Men igår köpte vi räkor när vi var och handlade så vi ska nog bara ha en riktigt mysig fredagskväll med ägg-och räkmacka och chips och godis. Så vi kan ju låtsas att vi köpte det för att vi firar förlovningen och inte alls bara för att det är fredag haha
 
Tänk ändå att vi har varit tillsammans i 5 år och varit förlovade i 1 år. Tiden går så himla fort. På ett sett så känns det som att 5 år känns mycket men på ett annat sätt så känns det som om jag aldrig har varit utan honom. 
 
 
Är så himla glad att jag har honom, han är verkligen den finaste som finns.
 
 
 
Mamsen

Grattis påver förlovningsdag❤️ Så mysigt ändå att ni hade köpt räkor och godis, då blir det ju lite extra ändå😃

Svar: Jaa! ❤️
Linnea Johnson