11 november

Herregud vad jag sov länge imorse. I alla fall för att vara mig. Jag sov till kvart över 10 och det gör jag aldrig annars! Men sov så hiiimla gott inatt, förutom att jag drömde att jag var med i en liknande händelse som Utøya... Det var verkligen inte en trevlig dröm. 
 
Däremot var min räddning i drömmen att jag kunde simma under vatten hur länge som helst utan att behöva simma upp för luft. Helt sjukt ändå, tänk att kunna göra det!
 
Jag har precis klippt Pontus hår. Vet inte om det blev så bra, men det blev en frisyr i alla fall haha 
Tur den där karln inte är så kräsen. Då hade jag nog i och för sig inte fått klippa det från första början. 
 
Borde nog fundera på att börja laga mat snart också. Frågan är vad vi ska äta idag. Åt så mycket godis och chips igår så jag mår nästan fortfarande illa haha
 
Får la försöka luska fram någon idé, vet inte riktigt vad vi har för mat hemma faktiskt. Trots att vi handlade i förrgår. Minnet är kort. 
 
Men först får Pontus spela in lite gitarr så kan vi hjälpas åt med maten sen. Under tiden han spelar in ska jag nog kolla på lite serier! 
 
byebye