Organdonation

Hej!
Är just nu i Pontus lägenhet, han är i skolan så han åkte härifrån ganska tidigt. Så jag passar på att blogga lite.
 
Jag har precis anmält mig som organdonator. Något som jag tycker att ni också kan fundera på att göra om ni inte redan har gjort det. Vad ska jag med mina organ till när jag är död liksom?
Då är det bättre att någon annan som behöver får ett av mina organ. Jag själv hade blivit väldigt tacksam om jag blev sjuk och behövde ha en ny njure t.ex. och någon snäll människa hade anmält sig som organdonator så jag kan få en ny. 
Man kan anmäla sig HÄR om man vill. Ett litet tips från mig till er såhär på en måndagsförmiddag. 
 
Förövrigt så har vi väldigt kallt i vårt hus, speciellt på morgonen, så när jag gick upp igår på morgonen så var det alldeles underbart och mysigt att se att pappa hade tänt i spisen så det var precis lagom varmt när jag skulle äta frukost. 
 
Mamsen

Idag lyckades faktiskt jag också tända i spisen innan frukost😃 Vid 12-tiden dock men vi åt ju frukost 13, fiskbullar o potatis😂😁

Svar: hahah det var en konstig frukost mamma!
Linnea Johnson

Mamsen

Bra att du tipsar om organdonation!!! En viktig sak❤️