Nytt skrivbord

Igår var vi på Ikea eftersom jag och Pontus hade fått ett gemensamt presentkort i julklapp. Så vi köpte lite möbler och lite småsaker och allt blev bara perfa! Vi har ju allt i Pontus lägenhet nu och har inga foton på det, men jag köpte även ett litet, litet skrivbord att ha hemma. 
Det är precis lagom storlek för mig och jag får plats med allt jag behöver. Pontus köpte ett likdant som han har hemma hos sig. Så när vi väl flyttar ihop så har vi varsitt som vi kan ställa bredvid varandra. Perfekt! Det finns även en liten låda och där i jag har mina mest använda block och lite pennor och sådant där, det som behövs liksom. Uppe på skrivbordet så har jag min dator, ett doftljus (you all know my obsession with them), handsprit (där har vi ännu ett beroende), ett foto på mig och Pontus, en liten blomma, mina promarkers och mina mest använda pennor. 
Min nya favorithörna i rummet. Nu måste jag bara införskaffa mig en bra lampa som jag kan ha när jag ritar, så blir det ännu bättre.