nyfärgat hår

Bloggat lite men jobbat mycket. Det är ungefär så den senaste veckan har sett ut. Men när jag väl var ledig så passade jag faktiskt på att färga håret. Jag kände att jag var trött på mitt livlösa hår och saknade att ha rött. Så jag började faktiskt med att bleka mitt hår (jag vet, jag vet, man ska inte göra det blablabla, men mitt hår var så konstig färg så jag gjorde det för att få ett jämnare slutresultat)  
Kan väl inte direkt säga att det är den snyggaste hårfärgen jag har haft. Men det varade bara i en dag innan jag färgade det så det gjorde inte så mycket. 
Är ändå relativt nöjd över resultatet, funderade på om jag ville ha det lite mörkare, men jag bestämde att jag inte ska röra mitt hår på ett tag nu så detta får duga och nu börjar jag vänja mig. Det är betydligt bättre än det blonda i alla fall haha