En titt in i Pontus lägenhet

När vi var på Ikea för några veckor sedan så passade vi självklart på att fixa iordning lite extra hemma hos Pontus. Och eftersom jag var med och köpte möbler och lite smått och gott, och var med och bestämde lite hur vi ville ha det i hans lägenhet med de nya grejerna så känns det lite mer som mitt. Alltså lite mer gemensamt på något sätt. Förstår ni hur jag menar? Jag tänkte i alla fall dela med mig av några små hörn från hans lägenhet som jag gillar.  
Mitt sängbord. Där jag bland annat har ett foto på mig och Pontus från balen, världens bästa moisturizer (vet någon vart man kan köpa denna så hör av er!! Hittar inte någonstans), en mini handsprit, ett litet ljus och för tillfället ett glas juice. Allt som behövs helt enkelt. 
På matbordet har vi flera sorters ljus och ljuslyktor. Ni vet ju hur mycket jag tycker om ljus. 
Vår tehylla. Som jag gillar väldigt mycket trots att jag i princip bara dricker två sorters te. Men jag tycker det känns så mysigt på något sätt, så därför är det ett av mina favorithörn. 
 
Nu har ni fått en liten syn på Pontus lägenhet. Jag tycker bara att det blir hemtrevligare och hemtrevligare och jag har spenderat väldigt mycket tid här det senaste. Nästan mer tid här än hemma faktiskt. Men det är la lika bra att vänja sig, någon gång kommer vi ju faktiskt ha en gemensam lägenhet. And I honestly can't wait.