Oreodessert och mina senaste teckningar

Jag har varit sjuk hela veckan. Har mest legat i soffan och kollat på Orange is the new black. Började kolla på det häromdagen och har kollat på det oavbrutet dagarna ut. Men det finns inte så mycket annat att göra när man är sjuk. 
Kände att jag började bli lite hängig i söndags kväll. På alla hjärtans dag helt enkelt. Förra året låg jag i influensa på alla hjärtans dag, och i år blev jag sjuk. Det blir som en tradition på något vis. Visserligen spelar det väl inte så stor roll om det var på alla hjärtans dag eller inte för jag och Pontus firade inte riktigt ändå. Vi älskar varandra lika mycket varje dag och behöver inte en speciell dag för att visa det för varandra. 
Men vi lagade lite god mat i alla fall. Eller jaa, ska jag vara helt ärlig så var det Pontus som lagade mat (han är aningen bättre på det än mig) och jag gjorde dessert. Han lagade något asiatiskt, som var sååå gott, och jag gjorde en oreodessert. Pontus älskar ju oreos och jag älskar ju honom så varför inte göra det. Vegansk var den också såklart. 
Det var jättegott och jag tror nog att jag kommer lägga ut receptet på bloggen någon dag för jag kommer definitivt göra det igen. 
 
Jag har ju inte gjort så mycket de senaste dagarna eftersom jag har varit sjuk men jag kan ju i alla fall dela med mig av några små bilder jag har ritat. 
Jag tycker det är viktigt att försöka få bort all kroppsideal för det spelar inte så stor roll egentligen hur stor eller liten man är eller vilken hudton man har. Kroppen är verkligen inget man borde skämmas över egentligen, fast så många gör det, den är vacker i sig på något vis. Alla kroppar till och med. Så det fick bli som ett litet tema på mina senaste bilder.