Letar inspiration

Än en gång så har det gått en vecka sedan jag bloggade sist och än en gång så får jag göra en liten uppdatering om vad jag har haft för mig. Som vanligt så består den mesta delen av veckan av jobb. När jag inte har jobbat har jag varit med Pontus eller ritat. Försöker få klart så många av mina beställningar som möjligt men vissa bara går inte, får liksom inte riktigt till det så jag försöker komma på andra sätt att göra de på, ändra utseende eller teknik. Men hittills har det inte funkat så bra, så jag försöker leta så mycket inspiration som möjligt. 
 
Jag tänkte i alla fall dela med mig av lite saker som jag har ritat de senaste månaderna och några som jag håller på med som inte är helt klara. Så keep that in mind, att alla inte är fullt färdiga. Det är bara några småsaker som jag har gjort mellan de planerade bilderna för att skaffa inspiration eller bara ta en paus från en annan bild jag håller på med. Har ju promarkers som jag gärna vill lära mig använda, men jag är ganska dålig på att rita med färger om jag ska vara helt ärlig så jag försöker göra lite olika bilder för att lära mig hur de olika färgerna ser ut och vilka man kan blanda med vilka så det ser bra ut.