Uppdatering och födelsedag

Såhär lång tid har det nog aldrig gått mellan uppdateringarna. Men nu är jag nog back on track. (vi får la se, hur många gånger har jag inte sagt det liksom)
Vi har flyttat nu i alla fall! (en av anledningarna till varför jag inte har bloggat efter flytten är för att vi fick vårt internet igår)
1 Augusti var vi och hämtade nycklarna. Vi har fått upp alla möbler och så nu, nu är det bara lite lådor som är kvar att packa upp. När vi väl har fått uppackat lådorna så kommer jag nog lägga upp lite bilder på hur lägenheten ser ut, men jag väntar med det tills vi är klara. 
 
Idag fyller jag för övrigt 20! Vaknade av att Pontus kom med frukost på sängen (vid halv 6, så det var ganska tidigt men han skulle till jobbet och ville fira mig lite innan). Sen låg jag kvar i sängen några timmar och kollade på film och slumrade till små stunder. Sen gick jag upp och städade upp lite i lägenheten och bakade muffins. På eftermiddagen kom Farmor, farfar, mamma och pappa (och Hädda, min gudfar kom in lite spontant en stund också) och fikade och firade mig lite. 
 
Jag kommer fira mer på lördag när lite kompisar kommer hit. Nu på kvällen ska jag bara ta det lugnt, kollade lite film och äta lite godis tänkte jag. Det får man faktiskt göra om man fyller år fast det är vardag. 
 
Vad har jag hittat på annars då? 
Jobbat (som vanligt), ritat, ätit väldigt mycket tacos och druckit vin på balkongen med Pontus. 
 
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på film, ni får ha det så bra!