Latest work - 28/4

Har flera beställningar på gång, men har haft så otroligt dålig inspiration för just de bilderna som jag planerar att göra, men så mycket inspiration för andra bilder. T.ex. dessa små bilder som jag bara har kladdat ihop lite snabbt när jag har kollat på film etc. 
Eftersom flera av beställningarna jag har fått innehåller bl.a. ansikter så har jag försökt öva så mycket på hudfärger och skuggor med mina nya pennor så mycket som möjligt för att hitta rätt toner eftersom jag vill att mina beställningar ska bli så bra som möjligt. Och då har detta kommit fram. Det har verkligen inte varit något seriöst som ska bli färdiga bilder så jag har inte lagt så mycket tid på detaljer etc, bara så ni är medvetna om det. Tänkte jag kunde dela med mig av detta i alla fall eftersom jag inte har något annat klart för tillfället. 
 
Fler bilder kan ni hitta på min instagram: @artbylinny