12 Januari 2015

HEJ
 
Nu har det gått nästan två veckor in i det nya året och jag har inte bloggat alls. Vad har hänt då?
- Jag blev sjuk i slutet av lovet. 
- Skolan började igen.
- Jag, Pontus, Jenny, Johan, Mamma och Pappa var på bio. The Hobbit. Tyckte den var riktigt bra faktiskt.
- Det var storm. 
 
Jaa, det var väl ungefär det som har hänt. Inte så mycket helt enkelt. Och för att ge er en förvarning så kommer nog denna månaden bli väldigt dåligt uppdaterad på bloggen för just nu har vi väldigt mycket att göra i skolan. Uppsatser, prov, redovisningar, uf-mässor, konserter, föreställningar. Jaa, allt möjligt så jag kommer troligtvis inte ha så mycket tid till att blogga. Kan försöka men kanske inte hinner så mycket. 
Påtal om skola så har jag nog hittat en utbildning att gå efter gymnasiet. Har funderat länge på om jag vill läsa till florist eftersom jag är väldigt kreativ av mig och tror det är något som hade passat mig och nu har jag hittat en utbildning som jag funderar på att söka till. Men ingenting är bestämt än, vi får se. 
 
På torsdag ska jag tatuera mig. Även fast det är en liten tatuering så är jag skiiitnervös. Vad motivet är är fortfarande hemligt. Men den är betydelsefull för mig i alla fall och gör säkert ett inlägg hur det var och vad det är för motiv och sådant när jag har gjort den. 
 
Tänkte gå och lägga mig i tid idag, måste ju vända tillbaka dygnet igen efter lovet. 
Hoppas ni har haft en bra början på 2015 i alla fall så hörs vi snart igen! 
anonym

Hej! jätte fin blogg! Har läst att du har panikångest det har jag oxå. Kan du göra ett blogginlägg med lite tips på hur man kan dämpa det? Får du ångestattacker ofta? Och hur är det isf? kram.

Svar: Tack så mycket, Jag gör ett inlägg om det nu direkt! :D
Linnea Johnson