Oscars

Igår var det juldagen och halva dagen spenderade jag med Pontus och precis när vi hade slumrat till en stund på eftermiddagen så skrev Emelie till mig att hon strax åker, så jag fick vakna till ganska snabbt och gå ut och möta henne för vi skulle nämligen till Frida i Varberg! Det var verkligen jättetrevligt, för jag har varken träffat någon av dem på länge eller sett Fridas lägenhet än. Den var såååå mysig. Vi bestämde oss i alla fall för att gå till Oscars på kvällen, och jag tror vi mötte ungefär hälften av alla marks 96or där. Vi träffade Lollo och hängde med henne en stund också och kvällen var allmänt trevlig. 
 
Vid 2 ungefär så gick vi tillbaka till Fridas lägenhet och jag somnade som en stock efter en stunds tittande på alldeles för korkade människor på youtube. Imorse när vi vaknade (snarare i förmiddags) så bestämde vi oss för att skippa frukost och gå och köpa lunch direkt istället, så vi gick och köpte lite ceasarsallad och gick tillbaka och kollade på Peter Pan. 
 
Två härliga dagar helt enkelt!