November 2015

Min kompis Linnea åkte till Nya Zeeland (inte jag, förstod att någon hade förstått fel, det var inte jag som åkte till Nya Zeeland, det var en annan Linnea) och vi hade en liten avskedskväll för henne med Nya Zeeland-tema och dagen efter tog vi en tripp till Gekås. 
- Vi hade vår första gäst på podcasten!
-Jag gjorde ett inlägg om hur mycket jag älskar doftljus och vilket som var mitt favoritljus just då. (det har ändrats, byter favorit ungefär varje vecka) 
- Vi  bakade pepparkakor med min syster och hennes barn. 
- Jag delade med mig av "My latest work" och även detta bestod mest av prickar, precis som i September. 
-Vi adventspyntade och Findus var med överallt. 
 Och sist men inte minst så började jag bli alldeles för redo inför jul och letade igenom hela min dator efter mysiga julbilder.