Julkransar

 Nu är det 1 december och officiellt juletid, vilket innebär att jag kan börja använda min nyainköpta julmugg! 
Om ni inte är medvetna om det så är jag besatt av muggar. I alla former och storlekar. Så när jag såg denna kände jag bara: I need to have this in my life, och så köpte jag den. Så det fick bli min temugg imorse när jag åt frukost. 
De två senaste dagarna har jag även gjort lite julkransar! Fick något fnatt och drog med mig Alva in på Blomsterjätten och köpte massa saker till kransar och när jag kom hem så insåg jag att vi redan hade massa saker från tidigare år. Men vad gör väl det? Jag hade mycket saker att fylla kransarna med i alla fall. 
Mamma fick välja ut var hon skulle ha kransarna (eftersom jag själv inte har någonstans att ha dem) och den här kransen fick äran att hänga på hedersplatsen över vår öppna spis.