December 2015

Då var vi framme i December. Jag skulle nog faktiskt tro att majoriteten av alla inlägg i December handlar om mitt år som gått. Men lite vad som hände i December var i alla fall: 
- Jag införskaffade mig en alldeles för söt tomtemugg till min muggsamling. 
-Gjorde julkransar som mamma nu har hängt lite överallt i hela huset
- Jag fotade konstant små detaljer i huset för jag tycker det är så mysigt när det är julpyntat. 
- Jag bakade juliga cupcakes och Saga kom på besök och bondade med ungefär alla djuren vi har på gården. 
- Jag bakade (självklart) ett pepparkakshus! (med limpistol såklart) 
-Skaffade mig en egen ful, liten gran och kollade på Star Wars.
- Spenderade massa tid med att göra julklapparna så fina som möjligt och klädde vår stora gran. 
- Jag bakade julgodis och hade en riktigt trevlig julafton. 
- Sist men inte minst så var jag på Oscars i Varberg med fina vänner och resten av December bestod faktiskt av inlägg som tittar tillbaka på året. Precis som jag anade. 
 
Idag är det i alla fall nyår och jag ska hem till Emelie och ha en riktigt trevlig kväll. Hoppas ni får en bra nyår. 
Gott nytt år!