Tidiga födelsedagspresenter

Hej! 
Idag åkte vi in till Borås för att träffa mormor och Göran. Jag fyller nämligen år på söndag men de kunde inte komma då så vi passade på att fira mig lite idag istället.  
Så vi åkte som sagt in och träffade dem och åt på Spring Rolls. 
Så jag tänkte dela med mig av vad jag fick i födelsedagspresent för det var så himla sött. 
Har önskat mig flytt-hemifrån-saker så jag fick lite grejer till köket. 
 
Jag fick en form, två små skålar, servetter, två små kökshanddukar, en slickepott (matchande till formen såklart), några smörknivar och ca sötaste kockhatten ever! 
 
Hoppas ni har haft en supertrevlig dag! Imorgon ska jag och Alva in till Borås en sväng och sen kommer Chejken och Pontus hit så ska vi ha lite filmkväll. Så det blir mys!
 
Ha det gött, puss! 
 
 
Mamsen

Alltså den mössan😃👍🏼👍🏼👍🏼

Mamsen

Du glömde en viktig detalj!!! Du har STÄDAT ditt rum😆👏🏼👏🏼👏🏼