Födelsedag & ego-boost

Fyllde år i söndags. Hela 19. Det känns som det var igår jag fyllde 18 typ. 
Fick i alla fall en lp-spelare vilket har inneburit att jag har suttit och lyssnat på Frank Sinatra, orkestermusik och Bob Marley ständigt så fort jag har varit hemma. Har även fått lite flytta-hemifrån-saker vilket var precis vad jag önskade mig, och presenkort, på Jeansson och H&M. Älskar presentkort. Jeansson har jag redan varit inne och handlat lite. Så jag köpte lite höstkläder (ca världens mysigaste!!) och lite smycken. Blev riktigt nöjd. Så imorgon efter jobbet (slutar 12! Livet alltså!!) så åker jag in till H&M och ser om jag hittar något (vilket jag troligtvis gör pga älskar H&M) 
 
Påtal om H&M så var jag och Alva inne i Borås förra veckan och jag köpte en amazing hatt och skitsnygga kläder. Och beställde en skitsnygg ryggsäck som kom hem idag. Beställde dessutom en ögonskuggspalett från BH-Cosmetics. Har alltså inga pengar kvar.... Men vad gör det när min allra första lön kommer snart! Livet är perfa alltså! 
 
Sorry för alla egobilder men de två sista är från min födelsedag och jag fick en riktig ego-boost den dagen och tog tusen selfies och blev snygg på varenda en (sorry not sorry för att jag är ego.)
Dessutom hade jag lite glittereyeliner och min nya tröja från H&M och då är det obligatoriskt att ta selfies.  
Annars har jag väl inte gjort så mycket. Pontus har börjat läsa på komvux nu och jag har jobbat några dagar så vi har inte träffats så jättemycket. Men kanske åker hem till honom imorgon efter Borås, annars åker jag nog till honom på Söndag för vill typ bara mysa med honom hela tiden. Men det blir lite krångligt när man jobbar och han har börjat plugga nu. Annars åker jag nog med till skolan om jag är ledig någon dag. Isåfall får jag ju träffa estetarna också om jag har tur! 
 
Hoppas ni har haft en trevlig vecka i alla fall, så får vi se om det blir mer bloggning. Det vet man ju aldrig riktigt med mig. 
Mamsen

Du blir ju för sjutton alltid snygg på bild!!!😍 Inte mina gener där inte😂😂 Men gå nu inte o bli shoppaholic😆😜 O blir du det är förresten inte det heller mina gener😃

Svar: hahah det blir jag nog inte! blir säkert snål när det är mina egna pengar hahha
Linnea Johnson

Mamsen

Du blir ju för sjutton alltid snygg på bild!!!😍 Inte mina gener där inte😂😂 Men gå nu inte o bli shoppaholic😆😜 O blir du det är förresten inte det heller mina gener😃