Han där. Den braiga. Den bästa.

Jag är inte så bra på så himlans mycket, men jag är ganska bra på om att babbla om hur underbar min pojkvän är. Han däremot är bra på ganska mycket. Laga mat, få mig le, göra te, argumentera (ja, det är viktigt att slänga in), att få folk glada och framförallt göra mig väldigt lycklig. 
 
Men något han är sådär utomordentligt bra på är musik. Jag går en musiklinje, jag vet någorlunda vad musik kan göra med ens känslor, men ändå blir jag alltid så förvånad, så imponerad av hur han alltid kommer med nya saker. Nya saker som gör mig så stolt över honom. Han är så fruktansvärt begåvad inom musiken så det är sjukligt. Han är inte den som man noterar för att "oj han kunde spela piano fint" utan för att han spelar allt. Från lugna pianostycken till hård metall. Sjunger allt. Spelar in allt själv. Mixar allt själv. Och han gör det så otroligt bra. Vad jag egentligen vill med detta inlägget är att dela med mig. Han är så otroligt duktig och jag vill bara att folk ska höra det. För jag är så sjukligt stolt över honom! 
 
Här är några klipp han har gjort det senaste! 
 
Dessutom är han med i en tävling som man kan börja rösta på den 24e! Tycker alla ska in och rösta på honom då. Tänker länka det då, pga vet inte vad det är för länk för tillfället. Här är hans bidrag: 
 
 
Och om ni klickar -> HÄR! <- så kommer ni till hans soundcloud där det finns ännu mer att lyssna och njuta av! 
ENJOY! 
 
ps. www.puntuboi.blogg.se <- där är hans blogg 
Pontus Lindberg

Blev ganska förvånad faktiskt. Är det ge-pontus-komplimanger-dagen idag eller?! Fast du ska inte säga något om att vara musikalisk. Du är så musikalisk att man bara vill låsa in dig i ett rum och tvinga dig att skapa. Men jag vill bjuda dig på mat och jamma med dig också, så det funkar ju inte i längden. <3

Svar: tänkte bara att eftersom du får så många komplimanger idag så kan man ju kötta! annars så tycker alla att man är så cheesy om man bloggar om det :/ du är bäst! <3
Linnea Johnson

Mamsen

Du är visst bra på mycket!! Sjunga. Måla och teckna. Baka. Göra ingenting. Du är musikalisk. mm mm Men bäst är du nog ändå att få andra glada!! Man blir glad av dig!!!!:-)
Sen har jag ju en önskan att få höra mer av din sångröst. Men det kommer väl. <3