Don't do drugs kiddos

Snälla mami, om du läser det här, snälla köp ny tvål. Jag relaterar endast den till min njurbäckeninflammation > kräkningar. Snälla mami, jag vill inte tänka på att kräkas när jag tvättar mina händer. I'm begging you! SNÄÄÄÄÄLLLAAAAA köp ny tvål när du är och handlar imorgon! JAG ÄLSKAR DIG! <3333333333 
 
Nejmen jag tror jag är sjuk.... eller åtminstone börjar bli. Känner mig helt seg i skallen, har världens fetaste huvudvärk som sträcker sig till ögonen(?) och ont i halsen och min näsa börjar snuva sig.... :/ Pontus verkar ha det likadant, HÄR KIDS! ÄR ANLEDNINGEN TILL ATT EJ PUSSAS! Aa och don't do drugs kiddos. Det är inte heller bra. 
 
 
Gillar förövrigt honom muchomucho! Och I KNOOOW jag säger det hela tiden, i typ varje inlägg. Men kan liksom inte hjälpa det. BLIR JU SÅ FRUKTANSVÄRT ÄCKLIGT LYCKLIG AV DEN DÄR MANNEN SÅ JAG VILL SPY! (eller nee, det vill jag endast av den där äckliga tvålen, SNÄLLA Maami köp ny tvål! <3) Han må även ha de vackraste ögonen som existerar, och ganska coola pga ändrar färg. 
 
Nejmen jag har som vanligt inget vettigt att säga. Eller joo! Att inte pussas och att ej ta droger var ju ganska vettigt av mig att säga! (dock är det ganska mys att pussas, dock kan man bli sjuk och det är ej bra!)
Vi får helt enkelt se vad natten har att erbjuda (oj vad tok det lät) och hoppas att jag ej är sjuk imorgon. 
PUSSHEJ <3 
 
Mamsen

Lovar köpa ny tvål!!! Går det bra med samma sort??😂😂😂
Man måste pussas!!! Även om man blir sjuk av det!!!❤️❤️❤️

Mamsen

Och nu vill jag ha en kaka!!!!

Svar: kaka??
Linnea Johnson

Mamsen

Och nu vill jag ha en kaka!!!!