VÄRLDENS MYSIGASTE FILTAR

SHOOO
 Har beställt hem ett par überfina höstkängor nu! just saying!
I freadags var jag, mami, papi, muschen och Pontus på Gekås. det var en pina. hahah nejmen så tråkigt och gå omkring där ändå! köpte i alla fall 2 koftor typ, strumpbyxor, underkläder, mössa, vantar, halsduk, mobilfodral och det bästa köpet någonsin: VÄRLDENS MYSIGASTE FILTAR!! 
ALLTSÅ SER NI INTE HUR GOSIGT DET ÄR!!! jag köpte en sådan brun och en grå med vita snöflingor! är helt superkär hahah gosigare filtar får man ju leta efter! 
 
Pontus har varit här hela helgen också! myspys! och igår kom Olof hit och vi grillade kött, körde fyrhjuling, satt i massagestol och spelade musik. :D det var nice!
imorgon är det måndag igen och jag har inte riktigt bestämt mig om jag är taggad inför skolan imorgon eller inte. hahha 
Vill nog hellre sitta inne och spela wow med Söt och dricka varm choklad med mina nya filtar och tända ljus! det låter lite mer lockande på något vis! haha 
 
men nu måste jag verkligen sova, så jag orkar upp imorgon!
pusshej <3 
 
Chejken

åååhhh!!!! Vill också ha såna filtar!! Supermysigt juh! :D

Svar: eller huuuur! SÅÅÅÅ mysigaaaa!!
Linnea Johnson

Mamsen

Jossan fyller väl snart år 😄😄😄

Svar: OMG JA!
Linnea Johnson