I CAME IN LIKE A WREEEEEECKING BAAAAALLL

SHO (fråga inte ens om rubriken ok!?) 
Jag får väl börja med att säga att jag inte alltid är den smartaste människan på denna jord. Jag råkade precis avslöja för Pontus vad jag ska ge honom i julklapp............
Men alltså det var inte meningen! Jag trodde jag behövde det! Eller alltså jag trodde att han hade beställt det till sig själv och min reaktion var typ "MEN WHAT?! JAG SKULLE JU KÖPA DET TILL DIG I JULKLAPP!" "oj... men jag hade inte beställt den, bara lagt i kundvagnen för att påminna mig om att köpa den till mig själv i julklapp"
....................................................
känner mest bajs just nu. Alltså inte bokstavligen, utan mer typ: varför sa jag det? 
menmen.... nu vet jag att han kommer bli glad i alla fall..... 
 
Påtal om Pontus så ska vi passa Saga sen! (eller som jag säger för att skrämma Pontus: Öva framtid) Är supertaggad faktiskt! hahah mest för att jag inte har träffat Pontus på några dagar och det var superlängesedan jag träffade Saga! SÅ MYSIGT LIKSOM! Fast är superrädd att Saga ska ha en dålig dag och inte tycka om mig :( 
ÄR SÅ TAGGAD PÅ ATT KRAMA DESSA MÄNNISKOR IDAG SÅ DET ÄR SJUKT! 
 
JUST DET vi har höstlov nu förresten! göttmos typ
Men jag måste käka frulle and stuff nu 
PUSSHEJ <3 
Mamsen

Finns glass i frysen om hon har en dålig dag:-D Du o Pontus är sååå fina!! Love you❤️❤️❤️

Svar: ååh! bra!! aaw! love you <3
Linnea Johnson