Le dygn @varberg

SHOOO
I'M BACK!! det senaste dygnet har alltså spenderats med Olof och Pontus @olofs stuga i Varberg.
På förmiddagen igår så tog jag och Pontus tåget till Varberg.  Och vädret förvandlades hastigt från regn och åska i lilla mark till strålande solsken i Varberg. Vi hängde i stugan en stund sen köttade vi moped in till stan. Vi gick omkring och bara hade det trevligt och sedan drog vi till fästningen och chillade lite :D extremt mysigt! Sedan drog vi till en kina restaurang för aa... vi var hungriga helt enkelt... HAHA sen köttade vi moppe hem igen och resten av kvällen satt vi mest och snackade och hade det trevligt :) 
HANGIN' AT LE FÄSTNING BRO! Alltså dessa pajkar, vet inte ens vad jag ska säga. så sjukt grymma! 
 
Nästa dag så blev det mest att vi inte gjorde någonting typ. haha
Vi skulle gå ner och fixa något med Olofs båt och då tyckte vi det var en smart idé att bada. Three seconds later så regnar det sjuuukt mycket! och jag blev extremt blöt. Så vi struntade i den idén.... hahah
Vi hade planerat att spela in le Elvis Presley låt, In the Ghetto, men det blev inte av. Det ska vi istället göra någon gång i veckan och mina två grabbar (åh, ska börja kalla er mina två grabbar! HAHA) kommer hit istället :D 
Jag la nämligen upp en extremt spontan cover av Hallelujah på facebook.... alltså jag var sådär übertrött och då bara hände det liksom, det slutade med att Mami sa att jag skulle spela in In the Ghetto... HAHA Så nu har jag lovat det :) 
 
När vi kom tillbaka hem till lilla mark så följde jag med Pontus hem och väntade på Olof för vi skulle mötas vid Donken (vad hade ni väntat er liksom....
Vi hängde där ett tag i alla fall och sedan for jag hem till mami und papi som hängde vid sitt såkallade vindrickar-/dejtbord. Okej.... det är bara jag som kallar det så, men vadååå? jag tyckte det var charmigt i alla fall! 
Jomen dem är sociala vid vindrickar-/dejtbordet.... 
Och påtal om mami und papi! det finns inte mycket jag älskar så som när dem pussas och säger "jag älskar dig" och man verkligen både ser och hör hur sjukt mycket dem menar det! ÅÅH!! Seriöst, den som hittar likadan kärlek som mami och papi har gjort har troligtvis hittat meningen med livet. Har nog aldrig mött ett sådant kärt par som mami und papi! ÅH AJ LÖV JO! <33333333 (och mami förlåt, du hatar mig nu. för bilden alltså, men jålå.)
 
Men NU ska jag sova! För har inte sovit något inatt typ, har basically legat vaken hela natten. yaaaayyyy typ! men jaja, nu ska jag i alla fall sova!
PUSSHEJ <3 
 
 
 
 
Mamsen

"Mina två grabbar".....supergulligt :)
In the ghetto.......love you!!!!
Vindrickar/dejtingbord.......hahaha.....sååå sociala:)
Men vi älskar varandra iaf :D
Jag förlåter för fotot.......den här gången!!!!
För övrigt är du en supermänniska med en mor som är äckligt orolig för allt.......ska bli skönt få hem Alva imorgon!!! Godnatten, love you❤

Svar: LÖV JO! <3
Linnea Johnson