"jag ska börja blogga mer nu"

"jag ska börja blogga mer nu" 
Så gjorde jag inte det :pPpPPPpPPPpPpp
Nejmen, hade värsta planerna på att börja blogga superbra igen ju! Men jag räknade inte med att jag skulle vara så sjukt trött på eftermiddagarna och kvällarna osv. haha 
 
Har kommit hem sent dem senaste dagarna också. Har träffat Pontus och Olof mycket. Hey, what did you expect liksom. Igår träffade jag någon helt annan dock. LOLLO!! Hur sjukt var inte det då? Det var sådär superspontant att vi gick ut på en promenad och hade värsta deep talk and shit. Vi har inte träffats sedan vi slutade 9an typ :O Så vi hade mycket att snacka om, hahah 
Men det var en trevlig stund i alla fall :D 
 
Köpte även hårfärg idag, så snart blir jag riktig redhead igen!!! "men du är ju redan det" NEJ! det är jag inte alls, nu är det fult och fadeat med ful utväxt. MEN det ska vi ändra på!! är värsta taggad nu! 
 
Påtal om hårfärg så färgade Muschen nyss sitt hår, har inte sett resultatet än dock så vi får se hur det blir :) Och påtal om Muschen så tog vi charmiga bilder innan :D 
MEN Nu ska jag sova! Är så SJUUUKT trött!
PUSSHEJ <3 
 
 
Chejken

Jag vet att du inte vill höra detta...men sjukt vad du och alva är lika!!!! :D