OMG PARISINLÄGGET

SHOOO
nu kommer parisinläggen finally! heheeheh 
Tänkte skriva om Montmartre i detta inlägget för om jag ska skriva om annat också så blir det alldeles för mycket känner jag. men det kommer inlägg sen! I PRÅMIS!  
Montmartre är alltså ett place runt Sacre Coeur. Sacre Coeur är alltså en kyrka. Med extrem utsikt över hela Paris.
Vid Sacre Coeur var det ALLTID något som hände. ALLTID något uppträdande. Här var vi 2 dagar och bara hängde. för utsikten var perfekt och det hände saker och vädret var underbart! :D 
Första dagen vi var där var det en fotbollssnubbe som trixade och höll på. helt plötsligt hoppar han upp i en gatlykta. sjukaste ever typ xd 
trevligt häng på trappan jaaaooo
Andra dagen vi var där så var det mycket musik. En snubbe som spelade harpa! Då insåg jag att jag också vill kunna spela harpa för det är stencoolt. 
Sen var det denna snubben. hur go som helst. Han fick förslag på vad han skulle spela från publiken. men den som gav förslaget var tvungen att vara med och sjunga. 
Den här snubben var första! och jag blev så himla chockad! Han hade gett förslaget No Woman no cry och han sjöng den bättre än någon annan typ! 
 
Och som sagt så låg det ett ställe som heter Montmartre runt Sacre Coeur. Där var det extremt många souvenir butiker och massa konstnärer som satt där och tecknade av folk. Jag blev avtecknad. har dock inget kort på bilden och orkar inte ta det nu. hahah anyway. Montmartre var grymt fint! fast lite väl mycket folk för en folkskygg liten människa som jag men det var fint ändå! :D 
Hur charmig liten restaurang är inte det där egentligen!? 
Och extremt söta vespor lite överallt i hela Paris. och jag som är så svag för vespor. inte okej. Blev lika deppig varje gång jag såg en och klagade till Chejken och Farmor om att jag vill ha en. 
 
pusshej <3 
 
 
 
Anonym

Det var på tiden!!!!!! Trevligt :) Och restaurangen, hur mysigt som helst!!!