faller för grupptryck

Eftersom jag är rätt dålig på att veta vad jag ska blogga om och faller extremt lätt för grupptryck. FALSE!! egentligen gör jag inte det. Detta är en engångssak. Snor den från både Pontus och Hanna. HÖHÖHÖ badass like crazy osv. 
nejmen eftersom jag aldrig har något att blogga om så får det bli såhär istället. en liten lista helt enkelt. 
 
1a bilden: Några du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på något som gör dig glad.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på ditt syskon.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: En bild på din favoritplats.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på barndomsvänner.
13e bilden: En ovanlig bild.
14e bilden: En bild på din fritid.
15e bilden: En bild på dina närmaste.
16e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
17e bilden: En bild på en tid du saknar.
18e bilden: En bild från i somras.
19e bilden: En bild som gör dig glad.
20e bilden: En person som alltid gör dig glad.
21e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
22e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
23e bilden: En tokig bild.
24e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.

Vi börjar väl med första direkt helt enkelt. Några jag umgås med väldigt mycket? Det är väl mina klasskompisar då antar jag. 
Det är Pontus Storochstark Lindberg. Eller Pontusheting. It's up to you. Jag föredrar det sistnämnda, hehe. Checka hans bloggförresten. Speciellt om ni diggar musik eller bara allmänt tycker om att se bilder på Pontus med en kaffekopp i handen och en tumme upp :D 
Sen har vi Hanna Helperin! Hon är en extremt söt brutta må jag säga! Dessutom spelar hon saxofon. Det gör ju saken ca 1000 gånger bättre :D heheh! nejmen jag gillar henne extremt! Kolla hennes bloggmed! Där är det inga kaffekoppar dock. Men annat trevligt :D 
Sen har vi Daphne. Eller Fafie som jag så vänligt säger. Jag ä nämligen en snäll människa, ibland i alla fall :D 
Var tvungen att ta den där bilden pågrund av fluffet! vem vill inte ha det om kudde liksom! Den där bruden är rätt charmig med må jag säga! Och extremt mysig! :D HON HAR MED EN BLOGG! surprised?? 
Sen har vi Olof. Pontus fick komma med på ett hörn där med. Men tog första bästa bilden liksom xd Han är rätt cool den där snubben med. Olof alltså. fast Pontus med. men nu syftar jag på Olof. om ni fattar?? aja, skit samma! haha! han har INTE någon blogg :( Sad but true... 
 
Sen är det givetvis mer folk som vi hänger med! Men detta är liksom mainfolket så att säga. nej usch vad elak jag känner mig mot resten nu! HAHA men det är ju typ sant xd Men annars hänger vi ju typ med resten av klassen liksom. Orkar inte pladdra upp allihopa. hahah
 
puss hej <3 
 
 
mamsen

Haha.....tog emot va, att du föll för trycket?? ;) Bra tycker jag, trevligt att läsa......fast eftersom det är era bloggar jag läser börjar det bli tjatigt eftersom ni umgås med samma o med varann :) Fast läser faktiskt en blogg utöver era, så ni inte tror jag är helt nördig med era!!!

hannadinälskling&bästis

Så vadå, du gillar mig bara för att jag spelar saxofon?

Svar: ja. NEJ ÄLSKAR DIG ÄNDÅ!! <33333
Linnea Johnson