tidig morgon...

hej allessammans!!
 
vet att jag har varit dålig på att blogga det senaste... sorry!!!
 
men nu gör jag det i alla fall, tidigt på morgonen till och med! 20 över 8!! sjuukt tidigt! 
men jag vaknade lite över 5 imorse och hade ont i huvudet och kunde inte somna om så jag gick och satte mig i soffan... 
 
har försökt sova, men kan inte :( sitter här nu och kollar på mumindalen! hur awesome är inte det egentligen då!? sjuuktawesome!! haha! :P 
frös sjukt mycket också när jag vaknade och har gjort det typ hela morgonen, tills slut så fiick jag nog, för det funkade inte att rulla in sig i både filt och täcke :/ så jag försökte värma hela kroppen med en vetekudde vilket inte var så svårt eftersom jag är såpass liten! haha :P nu sitter jag istället här och svettas :/ hmm... känns inge' bra detta... 
 
har kollat ca 18 avsnitt av "New Girl" på två dar också! haha! riktigt bra faktiskt! tokigt! :P 
 
 
 
dessutom tycker jag att Zooey Deschanel är riktigt söt! haha! nee, men jag gillar henne! haha! och hon har supersöt stil i denna serien!! typ alltid söta klänningar och kjolar! whiiiieeee!!! hahaha!!
Zooey Deschanel Clothes
kolla in vilken söt liten stil!! 
 
ska nog forsätta kolla på New Girl nu, för mumindalen är slut! hahaha :D
 
puss o hej! <3