Dagens inköp

Tjenaaaa!!
 
hade tänkt sova nu, men det är rätt svårt att somna när man är superförkyld :/  men idag tvingade jag mig ut ur huset för att köpa lite saker! :D nu efteråt är jag väldigt trött, men det var det värt! haha! asså, det var ju inte så jobbigt, eller joo... eftersom jag är så förkyld så var det jobbigt xd fattar ni?? bra! 
 
I alla fall! Jag stack till Lindex och köpte två par superfina strumpebraller!! :D 
Här är dem första! lägg märke till min alldeles superfina ställning xd haha! dem är i alla fall svarta med en glittrig guldrand där fram! 
Det andra paret är ett par rosalila ombre strumpebraller! :D ombre är alltså när det ändrar färg! för er nötskallar som finns där ute som kanske inte vet :) dem är i alla fall supercharmiga! osch så sjuukt sköna!! :D 
Jag tycker vinkeln på denna bilden är lite konstig, men skit samma! haha! suuuper tokiga är dem!! :D hahha! sen råkade jag dra med mig en stickad tröja med som var på rea :D 
Den är suuuperfiiin! och suuupergooosig!!! gosemooosiig! :D haha! okej, nu spårar det.... 
 
Köpte även ett stafflí! FINALLY! hahaha! det var egentligen det jag planerade att köpa från början xd 
Det är sjuuukt stort och nu får jag inte plats i rummet längre :( nu ser ni även hur fint det blev när jag städade häromdagen...hehe...hehe...hehe... och så ser ni hur långt jag har kommit med zebra projektet! HAHHA! men det går framåt! eller aa...knappt... hahha! 
 
Köpte även ett supersött diadem med en blomma pååå! kan inte riktigt förklara hur det ser ut! men det är fäjnt i alla fall! och två tuber med akrylfärg! svart och blå :D 
 
och nu ska jag sooova! goood naaatt!!
 
puss o hej <3 
 
mamsen

Hahahahahaha.........ja,du lyckades verkligen med städningen........haha.........men fina o bra inköp gjorda iaf:)