TJOHOOOO!!!

hejsan hoppsan :D
har inte skrivit på några dagar, men skit samma :)
har avrt sjuk sen i tisdags då jag fick åka hem ifrån skolan för jag hade ont i huvudet och var yr :/  inte alls bra.... aja, nu mår jag superbra iallafall!! YAY!!
och jag har uptäckt att jag tycker supermkt´om klänningar, är det inte världens sötaste plagg??? det tycker jag iallafall :) och jag skiter fullständigt i vad ni tycker om klänningar, för det är min åsikt som räknas! :) och vintage klänningarna tycker jag är allra finast. aja, satt och kollade på lite klänningar på nätet...
klänningen ärvd av Jenny och koftan lånad av Jenny :)
Jennys supersöta klänning, som jag var tvungen att prova :) här ser man även lite av mitt nyklippta hår :)
helt undetbar klänning :D vill haa!!!
söt klänning med små söta prickar :D
och såklart måste jag lägga upp en bild på en av mina favvoklänningar :) min prickigaa!! inte så bra bild men typ ända som man ser hur klänningen ser ut, haha... och såklart när jag har den så måste jag ha mitt röda pärlhalsband som jag har ärvt av gamlfarmor Amalia :D
väldigt suddig bild, men har ingen annan på denna klänningen, jag köpte den till skolavslutningen och ÄLSKAAAR den verkligen :D
underbar söt vit klänning insprirerad av 50-talet som var den bästa tiden!!!
jaa, orkar inte lägga upp mer nu...
kanske ska börja fundera på hur jag ska ha håret sen, ska på bröllop :D skojj!! men det blir nog plattat iallafall, och jag ska ha klänningen på första bilden (om ni ville veta) haha!!
puss o kram <3