happy valentine's day! <3

glad alla hjärtansdag på er! <3 japp, som sagt var så är det alla hjärtansdag idag! inget som jag egentligen firar men i alla fall. sov i soffan inatt för jag lunde inte somna :/ men när jag vaknade så fick jag en riktig överaskning... ett folieinslaget paket!! haha! supergulligt! och på paketet så sitter ett hulligt litet rim i ett hjärta : till en cooling som dej, kommer här en liten grej. vad som helst får ligga här, kanske godis som du håller så kär?... puss <3 jenny! hihi, gulligt va? i paketet så låg en liten skål som det stog smått och gott på. så ett stort alla hjärtansdag tack till jenntan! :) sen så gjorde jag och alva ett litet kort på datan till mamma och pappa. och jag kan meddela att de blev väldigt chockade, de var inte alls beredda på det. haha!! och om jag inte har sagt det så har vi LOOOOVVVV nu och det är superhärligt... dessutom så ska jag troligtvis få glasögon :) och idag färgade jag håret rött igen men blev inte så nöjd :/ asså det är ju inte fult men kag ville ha det rödare och vi hade ändå i två flaskor färg!! btw, alva färgade oxå håret och det blev superfint. det är typ gyllenebrunt. :D men nu tänkte jag titta lite på tv, så pussiluss <3 och på fredag ska jag på tjejkväll hos simone som har fyllt 15! GRATTIS!! :D hejdå :)