Hugo och Lucas <3 mina små änglar...

tyvärr blev det inte nån citronpaj igår... men jag åkte till Hugo och Lucas istället.  jag kom precis i rättan tid för de hade precis kommit in. och nu skule Hugo och Lucas hjälpa till med att vispa grädde :) men så blev det inte. istället så sprang jag och försökte fånga Hugo, så Lucas fick hjälpa Jeanette med grädden själv istället. sen så skulle vi ju fika XD mumma... jeanette hade bakat ''missisippi muddpaj''  helt underbartgod var den... men hugo villeju bara ha den rivna chokladen som var uppepå . här kommer lite bilder från när vi fikade :







det var inte alla bilder men jag orkar inte lägga in de andra...

det roligaste var nog när vi skulle åka hem och pappa ville ha en hejdå puss och kram... (vi andra hade redan fått det ) då sa Hugo så här : du pojke, jag pojke vi inte pussas <3   hahahaha... det var gulligt <3

men nu ska jag dra.. hej då <3