En skön fredags kväll...

Japp...då var det fredag igen. nu sitter jag o lyssnar på Heavens on fire med Kizz. det är la bra. jag är helt fast vid den sången. den är ju bra asså. men den var inte bra när Alice i idol sjöng den...det var ju falskt (tyckte jag). men man har ju olika smaker. vissa gillar rap, vissa gillar rock, vissa gillar pop, vissa gillar opera o vissa gillar ballader. man har alltså olika smak. men jag gillar mer rock tror jag. inte hårdrock liksom utan lite mer...bra rock. eller nåt.
men den som är bäst är Avril Lavigne...och hennes bästa skiva är såklart: The Best Damn Thing. den skivan köpte jag några dagar efter jul. jag har lyssnat på den ganska mycket efter det.

desutom har jag fått en ny kusin som heter Kajsa. jag har bara sätt henne på bild men hon ser iallafall söt ut. lilla Kajsa. på bilderna ser hon ut o va ganska lik sin pappa, Anders. Dom kanske kommer till oss på söndag. alltså Lina (Kajsas mamma), Anders ( Kajsas pappa) o Kajsa själlv förståss. det ska bli kul att få se henne.

om ungefär en och en halv timme ska jag kolla på tv. för det är finalen av Lets Dance. men det är ju bara jag i hela familjen som vill titta på det så jag får väl sitta ensam framför tv:n och äta mitt godis. dom andra kanske kommer att spela nåt spel eller nåt.

Men nu orkar jag inte skriva mer. är trött efter dansen som jag nyss kom hem ifrån. kramar till er alla och hejdå.