Jobb och kattunge

Har inte bloggat på några dagar. Har faktiskt en riktig anledning denna gången. Jag har JOBBAT. Yesbox, jag har fått vikariat på ålderdomshem så jag har gått på introduktion måndag till onsdag. Det har gått superbra och på fredag ska jag vidare till nästa avdelning där jag ska jobba fredag till söndag. Så det är gött. Tjäna pengar är nice. 
 
Men har ju varit supertrött när jag har kommit hem efter jobbet så jag har inte riktigt orkat blogga. Dessutom så har vi fått en liten kattunge i huset som jag inte kan släppa blicken ifrån pga så otroligt söt. 
 
Alva fick nämligen en tidig födelsedagspresent häromdagen som hon döpte till Findus. (Men jag råkar alltid kalla honom Putte av någon konstig anledning...) 
 
Ni måste väl ändå medge att han är rejält söt? Igår lekte han som en galning med min fläta och mitt i hela leken somnade han. Alldeles för charmigt. 
 
Nu ska jag strax åka iväg till Pontus, för har inte träffat honom på hela veckan så det ska bli mys. Och eftersom jag ska jobba hela helgen så får vi passa på nu, är nämligen ledig imorgon så tänkte jag skulle bara slappa då och mysa med Pontus. 
 
ɑ n n i k ɑ

Så söt :D

Mamsen

Findus blev Sven men nu är det Findus igen😂😜 Du är duktig som jobbar på😃👍💰💴💰💵💰