Latest work

Har inte alls ritat så mycket det senaste, delvis för att jag har jobbat mycket och delvis för att jag har haft noll inspiration. 
Men här är i alla fall två bilder jag har gjort under den senaste månaden. 
Den här är egentligen bara en snabb bild jag gjorde en kväll när jag satt och kollade på serier. Därför är det mesta inte så noggrant, men även snabba och inte så seriösa bilder är en del i utvecklingen så jag tar med den idag ändå. 
Den här är egentligen inspirerad av The Joker. Samtidigt ville jag dra in det clownaktiga som jag hade i några bilder som jag gjorde för några månader sedan (bilderna nedan) och då resulterade det i den här bilden. Det här var också en som jag inte spenderade jättemycket tid på. Har inte gjort det på så många bilder det senaste, tror det är för att jag har haft så lite inspiration. Men så är det ibland. Ibland har mna hur mycket inspiration som helst och ibland får man svackor och vet inte alls vad man ska göra, men så får det helt enkelt vara.